فيفا با حضور اشکان دژآگه در تيم ايران موافقت کرد
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
فيفا با حضور اشکان دژآگه در تيم ايران موافقت کرد
  • بازدید : (828)

افشین قطبی که آخرین روزهای حضور خود در فوتبال ایران و تیم ملی کشورمان را پشت سر می گذارد، برای تقویت این تیم جهت حضوری پرقدرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا نهایت توان خود را به کار گرفته است. از جلب نظر کریم باقری برای همراهی و کمک به کادر فنی تا دعوت از اشکان دژآگه برای حضور در تیم ملی، تمام فعالیت‌های افشین قطبی برای تقویت تیمی است که می خواهد پس از 35 سال قهرمان آسیا شود.

افشین قطبی این روزها در آلمان به سر می برد و ناظر ویژه تمرینات تیم فوتبال ولفسبورگ است تا شرایط اشکان دژآگه را ارزیابی کرده و در صورت آمادگی او را به اردوی تیم ملی دعوت کند. خسرو والی‌زاده، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان با اعلام این خبر به مهر گفت: آقای قطبی در آلمان به سر می‌برد و قرار است طی امروز و فردا در تمرینات تیم ولفسبورگ حضور یافته و عملکرد اشکان دژآگه را مورد ارزیابی قرار دهد. سرمربی تیم ملی روز شنبه با حضور در ورزشگاه بازی تیم ولفسبورگ را تماشا می کند تا ارزیابی کاملی از شرایط اشکان داشته باشد.

تیم ولفسبورگ که با 18 امتیاز بر سکوی چهاردهم جدول رده بندی مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان ایستاده است در آخرین دیدار از نیم فصل اول این رقابت‎‌ها عصر شنبه در ورزشگاه خانگی خود، فولکس واگن به دیدار تیم هوفنهایم می رود. باید دید "استیو مک کلارن" سرمربی انگلیسی تیم ولفسبورگ در این بازی به اشکان فرصت حضور در میدان می دهد یا اینکه بازهم او را به روی نیمکت می نشاند.

این بازیکن ایرانی - آلمانی در فصل جاری بیشتر یک بازی نیمکت نشین بوده و کمتر مورد وثوق سرمربی انگلیسی تیم ولفسبورگ قرار گرفته است. اشکان دژآگه در فصل جاری بوندس‌لیگا فقط در سه دیدار مقابل تیم‌های اشتوتگارت، اینتراخت فرانکفورت و شالکه در ترکیب اصلی تیم ولفسبورگ جای داشته و در 10 بازی به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفته است.

در حالیکه برخی منابع خبری از موافقت فدراسیون بین المللی فوتبال با حضور این بازیکن 24 ساله در تیم ملی ایران خبر داده‌ا‌ند، برخی مشکلات همراهی او با تیم کشورمان را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.  دژآگه بازیکنی است که برای تیم‌های ملی آلمان بازی کرده و حضورش در تیم ملی ایران منوط به موافقت فیفاست که با مکاتبه و رایزنی مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان، فدراسیون بین المللی فوتبال با حضور او در تیم ملی ایران موافقت کرده است اما احتمال دارد، باشگاه ولفسبورگ به این بازیکن اجازه همراهی با تیم ملی کشورمان در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا را نداده و او را از همراهی با تیم ایران در این پیکارها منصرف کند.

والی‌زاده در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: تیم ولفسبورگ علاوه بر دژآگه یک بازیکن آسیایی دیگر به نام "ماکوتو هاسبه" دارد که او نیز همچون اشکان باید برای جام ملت‌های آسیا از تیم ولفسبورگ جدا شود. با توجه به تداخل دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان با آغاز نیم فصل دوم بوندس‌لیگا این احتمال وجود دارد که مسئولان تیم ولفسبورگ به نوعی مانع از حضور دژآگه در تیم ملی کشورمان شوند.

نیم فصل دوم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا از 24 دیماه آغاز می شود و این در حالیست که تیم‌های آسیایی در آن برهه زمانی درگیر مسابقات جام ملت‌های 2011 هستند که از روز 17 دیماه تا 9 بهمن ماه در قطر برگزار می شود. با این شرایط افشین قطبی اگر اشکان دژآگه را برای همراهی تیم ملی مناسب دید باید نظر مسئولان باشگاه ولفسبورگ را نیز جلب کند که مانع از همراهی این بازیکن با تیم ملی کشورمان نشوند.


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: